Thursday, November 5, 2009

Rewards and Recognition

"Care for Associates" - Ms. Nguyen Thi Trung Ha - Cook
Ms. Ha joined Sheraton Hanoi about 2 years ago as a Kitchen Attendant. She is a great asset to the larder team not only from a work ethic. She is always enthusiastic, and has great team spirit. Her willingness to learn on a daily basis to improve her skills has brought about her promotion to a Cook. Well done!

"Care for Guests" - Mr. Nguyen Dinh Chinh – F&B Attendant
Mr. Chinh is a hard working associate. He is willing to work overtime whenever business required. He always shows positive attitude towards guests and fellow associates. He often receives good comments from guests.

"Care for Business" - Mr. Nguyen The Thanh – Assistant Chief Engineer
Mr. Thanh is well involved in various areas of Engineering department. He has been persistent in leading the SCE team to improve maintenance in all departments. Despite of busy operation, Mr. Thanh volunteered to participate and became Chairman of Unicef Charity Bazaar. With his great commitment, dedication and extra efforts, together with other organizing team members, he had led the Charity Bazaar to a great success.
Team Award - Moon cake team
For the first time ever, our hotel has produced moon cakes. Like all other new projects, the team experienced some challenges and difficulties which they found solution to overcome. With their continuous efforts, production and selling of moon cakes were very successful.

"Care for Associates" - Nguyễn Thị Trung Hà, Nhân viên bếp
Hà gia nhập khách sạn năm 2007 ở cương vị nhân viên bếp. Chị là tài sản quí đối với đội ngũ bếp lạnh. Chị luôn nhiệt tình và giúp đỡ mọi người. Nhờ có tinh thần học hỏi không ngừng sau một năm Hà đã được đề bạt vị trí cao hơn.

"Care for Guests" - Nguyễn Đình Chinh – Nhân viên nhà hàng
Chinh là một nhân viên rất chăm chỉ. Anh sẵn sàng làm việc tăng ca khi công việc yêu cầu. Anh luôn luôn có thái độ làm việc tích cực đối với cả khách hàng và đồng nghiệp. Chinh luôn nhận được lời khen ngợi từ phía khách.

"Care for Business" - Nguyễn Thế Thành – Phó kỹ sư trưởng
Anh Thành tham gia và đảm nhiệm nhiều lĩnh vực công việc trong bộ phận Kỹ thuật. Cùng với các thành viên khác anh đã kiên trì dẫn dắt đội SCE nhằm nâng cao công việc bảo trì tại các bộ phận. Dù bận rộn, anh tình nguyện tham gia và trở thành người chủ trì Hội chợ từ thiện Unicef. Lòng nhiệt tình và nỗ lực vượt trội của anh cùng với các thành viên khác đã đưa tới sự thành công rực rỡ của hội chợ.

Team Award - Đội sản xuất và bán bánh trung thu
Đây là lần đầu tiên khách sạn chúng ta sản xuất bánh trung thu. Giống như những nhóm khác, việc bắt tay vào dự án mới nào cũng gặp những khó khăn và thách thức và rồi họ đã tìm ra được giải pháp để vượt qua. Với nỗ lực không ngừng của mọi người trong nhóm, việc sản xuất và bán bánh trung thu đã gặt hái được thành công rực rỡ.

No comments: