Thursday, May 21, 2009

Quarterly Business Meeting

The year 2009 has shown a lot of changes in order to be more effective and efficient in what we do. With the aim to share business information, our Quarterly Associates Meeting has been changed to Quarterly Business Meeting.

On Tuesday, May 6th 2009, the 1st Quarterly Business Meeting took place. Mr. Matthew Everson (General Manager) and our Heads of Departments presented to all associates the financial information, achievements of hotel’s key performance indicators and upcoming actions and events. Updates of what have been done after the discussions made the Journey meeting were also shared with associates. At the end of the meeting, winners of the newly implemented quarterly awards were announced and congratulated by everyone.

Năm 2009 là một năm diễn ra nhiều thay đổi nhằm giúp cho công việc của mọi người ngày càng hiệu quả hơn cả về thời gian và chất lượng. Với mục tiêu chia sẻ thông tin về tình hình kinh doanh, Cuộc họp mặt hàng quý của nhân viên đã được đổi thành Cuộc họp thông báo kết quả kinh doanh.

Vào ngày thứ ba, 6/5/2009, Cuộc họp mặt thông báo kết quả kinh doanh đầu tiên đã được tổ chức tại phòng Sông Hồng. Ông Matthew Everson, Tổng Giám Đốc khách sạn và các Trưởng Bộ phận đã chia sẻ với nhân viên về thông tin tài chính, các chỉ số kinh doanh chủ chốt mà khách sạn đã đạt được từ đầu năm tới giờ, các sự kiện và kế hoạch hành động trong thời gian tới. Thông tin cập nhật về tiến độ thực hiện các kế hoạch được đề ra sau cuộc thảo luận từ cuộc họp “Cuộc hành trình của Starwood” cũng được chia sẻ với nhân viên. Cuối buổi họp các nhân viên, nhóm làm việc xuất sắc của quý một được bình chọn theo tiêu chí mới cũng được công bố và nhận được sự cổ vũ của tất cả mọi người.

No comments: