Wednesday, September 28, 2011

STARWOOD CAREER ACTIVITIES !!!

After the launching of Starwood Careers in June 2011, 14 associates were selected on Supervisor track, 6 Supervisors on Assistant Manager track, 3 Assistant Managers on Manager track and 3 Managers on Department Head track in the hotel. Ms. Nguyen Thi Thuy Minh, Training Manager conducted a thorough training program for “Direct Managers” on July 5th, 2011 & “Candidates” on July 11th, 2011. All development tracks commenced on July 15th, 2011.

In order to build and maintain the momentum of the program along the way, regular meetings for all candidates will be organized monthly. The first meeting was held on September 8, 2011 and the candidates felt very excited to update their progress and share their success and challenges during the first month of implementation.

Sau khi chương trình Sự nghiệp Starwood được phát động vào tháng 6 năm 2011, đã có 14 bạn được chọn để phát triển thành Giám Sát Viên, 6 Giám Sát Viên được chọn để phát triển thành Phó Quản Lý, 3 Phó Quản Lý được chọn để phát triển thành Quản Lý, 3 Quản Lý được chọn để phát triển thành Quản Lý Bộ Phận. Chị Nguyễn Thị Thúy Minh, Phụ Trách Đào Tạo đã tổ chức buổi huấn luyện chi tiết về chương trình Sự nghiệp Starwood cho các bậc Quản lý trực tiếp của các ứng viên vào ngày 5/7/2011 và cho chính các bạn được chọn tham gia chương trình vào ngày 11/7/2011.

Nhằm tạo dựng và duy trì tinh thần cao của chương trình, các cuộc họp định kỳ sẽ được tổ chức để các bạn ứng viên gặp mặt hàng tháng. Cuộc họp đầu tiên đã được tổ chức vào ngày 8/9/2011 và các ứng viên cảm thấy rất hồi hộp và phấn khích khi cập nhật những tiến bộ của bản thân và chia sẻ những thành công và khó khăn của họ trong tháng đầu tiên thực hiện chương trình.

No comments: