Ms. Vu Thi Lan Anh has been always provided signature service to our guests at the hotel lobby Lounge with warmly smiling face. She has showed the good care to the guests. She is happy to work in the evening. She is willing to do extra working hours to serve the guests and up selling to support Lobby Lounge revenue with good result exceeding its budget on February 2012. Congratulations to Ms. Lan Anh for her award “Care for Guests” of 1st Quarter 2012.
Trong thời gian qua, chị Vũ Thị Lan Anh đã luôn nỗ lực gửi đến khách hàng của Sheraton những dịch vụ nổi bật của khách sạn một cách thân thiện. Chị luôn thể hiện sự quan tâm với khách hàng. Chị cũng rất nhiệt tình làm việc vào ca tối. Ngoài ra, chị còn sẵn sàng làm thêm giờ để phục vụ khách và thúc đẩy doanh số của bộ phận Lobby Lounge giúp vượt chỉ tiêu kinh doanh trong tháng 2 năm 2012. Xin cảm ơn chị Lan Anh với danh hiệu “Care for Guests” quí 1 năm 2012.
No comments:
Post a Comment