Friday, April 20, 2012

STARWOOD CAREER UPDATES

Two classes of candidates have been enrolled in Starwood Careers at the Sheraton Hanoi Hotel. Candidates of the first class have gone more than half of the track while the second-class associates have just commenced.

Being the key driver of Starwood Careers, Ms. Nguyen Thi Thuy Minh – Training Manager has been following through with every candidate and assisting them in their development plan. The coaching sessions conducted by her helped the candidates understand better the skills required in their track thus develop better action plan to acquire those skills.

Alongside with the candidates are their Direct Managers, who have spent a lot of time and also thought process to guide the candidates in the skills and appropriate actions.

Let’s wish all the candidates great success in Starwood Careers!

Đến thời điểm hiện tại, khách sạn Sheraton Hà Nội đã tổ chức được hai lớp trong chương trình “Sự nghiệp Starwood”. Các học viên của lớp thứ nhất đã đi được hơn nửa chặng đường của chương trình. Các học viên của lớp thứ hai vừa mới bắt đầu.

Là người dẫn dắt chương trình “Sự nghiệp Starwood” tại khách sạn Sheraton Hà Nội, chị Nguyễn Thị Thúy Minh (Phụ trách đào tạo) đã theo sát từng học viên để hướng dẫn họ thiết lập kế hoạch phát triển cho mình. Các buổi hướng dẫn do chị Minh thực hiện đã giúp các thành viên hiểu rõ hơn về các kỹ năng có trong chương trình phát triển của họ, từ đó thiết lập kế hoạch phát triển tốt hơn cho mình.

Luôn song hành cùng các học viên chính là những người Quản lý Trực tiếp của họ, những người đã bỏ ra nhiều thời gian và suy nghĩ để hướng dẫn chi tiết từng kỹ năng và hành động thích hợp.

Chúng ta cùng chúc cho tất cả các thành viên sẽ thành công rực rỡ trong chương trình này!

No comments: