Tuesday, November 6, 2012

WELLCOME NEW GENERAL MANAGER – MR. TETSUYA ISHIHARA

It is delighted to announce that Mr. Tetsuya Ishihara has been appointed as General Manager for Sheraton Hanoi Hotel, Vietnam, effective from August 20, 2012.

Mr. Ishihara has been in the hotel business for at least 25 years, working with renowned brands like Hilton, Nikko, and our own brands Sheraton, Westin and most recently the St Regis Osaka which he opened. His forte has been in Sales and Marketing, Food and Beverage and Conventions. In his new role, he will report to Lothar Pehl, SVP, Operations, Asia Pacific and RVP, Japan Korea Guam and Indochina.

Please join us in welcoming Mr. Ishihara to the Indochina region!


Chúng tôi rất vui mừng thông báo với các bạn ông Tesuya Ishihara đã được bổ nhiệm là tổng giám đốc khách sạn Sheraton Hà Nội bắt đầu từ ngày 20 tháng 8 năm 2012.

Ông Ishihara đã hoạt động trong ngành khách sạn ít nhất 25 năm, từng làm việc với những thương hiệu nổi tiếng như Hilton, Nikko và các thương hiệu của Starwood – Sheraton, Westin và gần đây nhất là khách sạn mà ông đã mở cửa- St. Regis Osaka. Thế mạnh của ông là Kinh doanh và Tiếp thị, Ẩm thực và Tổ chức sự kiện. Trong vai trò mới của mình, ông Ishihara sẽ báo cáo trực tiếp cho ông Lothar Pehl, phó chủ tịch phụ trách vùng Đông Nam Á (bao gồm Thailand, Vietnam và Cambodia) và Nhật Bản, Hàn Quốc và đảo Guam.

Hãy cùng chúng tôi chào đón ông Tetsuya đến với khu vực Đông Nam Á.

No comments: