Thursday, March 3, 2011

SIS -SCE TRAINING FOR ALL ASSOCIATES !!!

Four training sessions of “SIS - Star Improvement System” & “SCE - Star Customer Experience” were conducted for all associates in February 2011 at the Sheraton Hanoi. These programs have been implemented intensively and successfully at all Starwood hotels in Asia Pacific. From these training sessions, all associates understood the meaning, importance and methods of implementation of improvement projects. Special thanks to Ms. Nguyen Thi Thuy Minh - Training Manager and other co-trainers, i.e Ms. Bui Thi Thu Hang - Guest Service Manager, Ms. Nguyen Thi Huyen Ngoc - Nutz Fun Pub Manager and Mr. Duong Viet Phu - Assistant Executive Housekeeper.

Trong tháng 2/2011, các buổi đào tạo về “Cải tiến & Nâng cao dịch vụ” tên tiếng Anh được gọi “SIS - Star Improvement System” & “SCE - Star Customer Experience” đã được thực hiện cho toàn thể nhân viên. Hai chương trình này của tập đoàn Starwood được các khách sạn trong khu vực châu Á - Thái Bình Dương áp dụng rất thành công. Qua buổi đào tạo, mọi người đã hiểu được ý nghĩa, tầm quan trọng & cách thực hiện các dự án trong hai chương trình này. Xin cám ơn chị Nguyễn Thị Thúy Minh - Phụ trách Đào tạo & các chị Bùi Thị Thu Hằng - Phụ trách Tổng đài, Nguyễn Thị Huyền Ngọc - Phụ trách Câu lạc Bộ Nutz và anh Dương Việt Phú - Phó phụ trách Bộ phận Buồng đã tham gia truyền đạt kiến thức trong các buổi đào tạo.

No comments: