Saturday, May 7, 2011

MANAGER EXCELLENCE !!! 1ST QUARTER 2011 !!! OUTSTANDING LEADER !!!

Ms. Minh has done an excellent job in the first quarter. Her efforts are tiredless to get many things done timely and quickly. While going through such a busy period, Minh still spends her extra time to learn additional knowledge and skills in order for her to be in charge of HR department for 2 months during the absence of the Director of Human Resources. Well done!
Chị Minh đã làm việc xuất sắc trong quý 1 vừa qua. Chị nỗ lực không ngừng để hoàn tất công việc khẩn trương và đúng hạn. Trong suốt thời gian bận rộn như vậy, chị còn dành thời gian riêng để học hỏi thêm kiến thức và kỹ năng để đảm nhận phần việc của Giám đốc nhân sự trong thời gian hai tháng. Xin chúc mừng!

~ ~ ~ ~ ~(*)~ ~ ~ ~ ~
Security Department went through a huge challenge in the first quarter with the change of the new contractor. Hardly we can find a qualified contractor nowadays who can cater for the hotel’s needs. Mr. Nguyen Tuan Hung (Director of Security) successfully led the Security Department through various changes while maintaining the standard operation of this department. These changes would make the team stronger once it’s established. Thank you very much for a great job done!
Bộ phận An ninh khách sạn đã trải qua một thời kỳ đầy thử thách trong quý 1 với việc thay đổi nhà thầu mới. Hiện nay thật khó để tìm được một nhà thầu đáp ứng được đầy đủ các yêu cầu của khách sạn. Anh Nguyễn Tuấn Hưng (Giám đốc An ninh) đã lãnh đạo thành công Bộ phận An ninh qua nhiều sự thay đổi khác nhau mà vẫn giữ được tiêu chuẩn hoạt động của bộ phận. Những sự thay đổi này sẽ khiến đội ngũ của anh trở nên lớn mạnh hơn nữa khi đã đi vào hoạt động ổn định. Xin cảm ơn anh vì những thành quả xuất sắc của mình!

No comments: