Thursday, July 5, 2012

TENNIS TOURNAMENT @ SHERATON HANOI HOTEL

The first Tennis tournament at the Sheraton Hanoi Hotel was opened on June 11, 2012. This tournament is part of several activities to raise funds for UNICEF Check out for Children and Starwood Associate Relief Fund (SARF).

 
Eight tennis couples were divided into two groups and played against each other to identify two couples for the final game. The first game took place on the opening day and the final game was on June 27, 2012. The atmosphere absolutely became more exciting when the score, photos & comments of each game were continuously updated on the internal express.

Congratulation to Mr. Mai Quyet Thang from the Joint venture company and his friend for winning the champion prize of the tennis tournament 2012. Thank you all for your contribution to the success of the tennis tournament. See you in the future tournament.
Giải thi đấu Tennis đầu tiên tại khách sạn Sheraton Hà Nội đã được khai mạc ngày 11/06/2012. Đây là một hoạt động nằm trong chuỗi các hoạt động nhằm gây quỹ từ thiện cho các chương trình UNICEF/ COFC – UNICEF Check-out for Children Challenge và SARF - Starwood Associates’ Relief Fund.

Có tám cặp đấu được chia thành hai bảng, đấu loại vòng tròn để tìm ra cặp đôi vô địch. Trận thi đấu thứ nhất diễn ra ngay trong ngày khai mạc và trận chung kết diễn ra ngày 27/06/2012. Không khí trở nên sôi động và “nóng” hơn khi kết quả, hình ảnh và bình luận của mỗi trận đấu được liên tục cập nhật trong các số báo tin nhanh phát hành tại khách sạn.

Xin chúc mừng cặp đôi của Anh Thắng (Văn phòng Chủ đầu tư) đã trở thành nhà vô địch của giải Tennis này. Cảm ơn các bạn đã làm nên thành công của giải thi đấu Tennis và hẹn gặp lại các bạn trong những giải đấu sau.
 

No comments: