Sunday, February 19, 2012

MANAGER EXCELLENCE AWARD - 4TH QUARTER 2011

Mr. Long has held the position of Laundry Manager since the pre-opening of the hotel, and he has been the only one Chairman of the Hotel Union Committee since then. Like many other managers, he always cares for his team, but different to several others also, he cares for everyone in the hotel. In addition, one of his top priorities has always been increasing Laundry revenue. Very few people in other competitor hotels has an idea to increase laundry revenue like he did, which is to approach and serve the laundry requests to the outside guests. Congratulations!
Anh Long đảm đương vị trí Quản lý Bộ phận Giặt là từ những ngày khách sạn còn chưa khai trương, đồng thời cũng là người Chủ tịch Công đoàn duy nhất của khách sạn từ trước tới nay. Giống như rất nhiều người quản lý khác, anh luôn quan tâm tới đội ngũ của mình, những cũng khác với nhiều người khác, đó là anh quan tâm luôn cả tới toàn thể đội ngũ anh chị em trong khách sạn. Bên cạnh đó, ưu tiên hàng đầu của anh là đạt và tăng doanh thu cho khách sạn. Rất ít người ở những khách sạn khác có ý tưởng và thực hiện ý tưởng tăng doanh thu như anh, đó là tiếp cận và phục vụ nhu cầu giặt là cho khách ở ngoài khách sạn. Xin chúc mừng anh!

No comments: